Reklamační podmínky

 

                                             Jak vrátit/ vyměnit nebo reklamovat zboží?

 

 

Máte na výběr více možností:

 

1.Zásilku můžete samostatně přinést na kterékoliv výdejní místo Zásilkovni v dané země, s tím, že stačí obsluze uvést pouze identifikační číslo balíku, které je 98098566- a zaměstnanci zásilkovni udělají vše za Vás. Stačí přinést balík, nahlásit toto identifikační číslo,vaše přijmení a vaše jméno  a oni za Vás vytisknou štítek, balíček převezmou a odešlou k nám.

Prosím  musíte uvést toto identifikační číslo: 98098566

 

Na této adrese najdete výdejní místa: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

 V tomto případě za balík obsluze neplatíte. Poštovné Vám bude odečteno při vrácení peněz za reklamované, případně vrácené zboží. Za poštovné při vrácení kabelky, tašky nebo peněženky účtujeme 60Kč. (Příklad: Tedy pokud za kabelku, tašku nebo peněženku jste zaplatili 2000 Kč a zboží vrátíte, bude Vám odečtena částku 60 Kč, tedy na Váš účet Vám zašleme 1940Kč.)

Zásilku nesmíte odeslat na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.

 

Zakoupené zboží pečlivě zabalte, zasílejte ho kompletní (včetně vyplnění, dárků, prezentačních materiálů, taštiček a obalů...), nepoužité a nepoškozené. V případě, že zboží přijde poškozené - prohnuté v důsledku, že není vyplněn jako Vám bylo zboží odesláno nebo nějakým jiným způsobem poškozen, bez visaček; má právo prodávající zamítnout nárok na vrácení zboží.

 

Tiskopis k reklamaci nepotřebujete, postačí fakturační doklad, který jste získali se zakoupeným zbožím. Na zadní stranu FAKTURY napište důvod vrácení nebo reklamace a vaše číslo účtu, na které zašleme penízky. 

Peníze při vrácení zboží zasíláme ihned po obdržení zásilky od kupujícího. Přepravní náklady při vrácení si hradí zákazník. Jako informaci kupující dostává na e-mail z banky potvrzení o odeslání finančních porsředků z našeho účtu.

 

 

 

2.Zásilku můžete poslat i poštou nebo jiným dopravcem na tuto adresu: 

ID eshopu:  98098566
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice

V tomto případě přepravci za poštovné platíte Vy.

Zásilku nesmíte odeslat na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.

 

Zakoupené zboží pečlivě zabalte, zasílejte ho kompletní (včetně vyplnění, dárků, prezentačních materiálů, taštiček a obalů...), nepoužité a nepoškozené. V případě, že zboží přijde poškozené - prohnuté v důsledku, že není vyplněn jako Vám bylo zboží odesláno nebo nějakým jiným způsobem poškozen, bez visaček; má právo prodávající zamítnout nárok na vrácení zboží.

 

Tiskopis k reklamaci nepotřebujete, postačí fakturační doklad, který jste získali se zakoupeným zbožím. Na zadní stranu FAKTURY napište důvod vrácení nebo reklamace a vaše číslo účtu, na které zašleme penízky.

Peníze při vrácení zboží zasíláme ihned po obdržení zásilky od kupujícího. Přepravní náklady při vrácení si hradí zákazník. Jako informaci kupující dostává na e-mail z banky potvrzení o odeslání finančních porsředků z našeho účtu.

 

 

3. Můžete nám napsat na info@emotys.cz a my Vám  na email zašleme štítek, který si vytisknete a nalepíte na krabici  a přinesete na kterékoliv výdejní místo Zásilkovni v dané země.
Na této adrese najdete výdejní místa:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

V tomto případě za balík obsluze neplatíte. Poštovné Vám bude odečteno při vrácení peněz za reklamované, případně vrácené zboží.

Za poštovné při vrácení kabelky, tašky nebo peněženky účtujeme 60Kč. (Příklad: Tedy pokud za kabelku, tašku nebo peněženku jste zaplatili 2000 Kč a zboží vrátíte, bude Vám odečtena částku 60 Kč, tedy na Váš účet Vám zašleme 1940Kč.)

Zásilku nesmíte posílat na dobírku. V tom případě zásilka nebude převzata.

 

Zakoupené zboží pečlivě zabalte, zasílejte ho kompletní (včetně vyplnění, dárků, prezentačních materiálů, taštiček a obalů...), nepoužité a nepoškozené. V případě, že zboží přijde poškozené - prohnuté v důsledku, že není vyplněn jako Vám bylo zboží odesláno nebo nějakým jiným způsobem poškozen, bez visaček; má právo prodávající zamítnout nárok na vrácení zboží.

 

Tiskopis k reklamaci nepotřebujete, postačí fakturační doklad, který jste získali se zakoupeným zbožím. Na zadní stranu FAKTURY napište důvod vrácení nebo reklamace a vaše číslo účtu, na které zašleme penízky.

Peníze při vrácení zboží zasíláme ihned po obdržení zásilky od kupujícího. Přepravní náklady při vrácení si hradí zákazník. Jako informaci kupující dostává na e-mail z banky potvrzení o odeslání finančních porsředků z našeho účtu.

 

 

Na výrobky z našeho e-shopu je poskytnuta 24 měsíční záruka.

V případě, že máte nějaký problém s výrobkem zakoupeným na na našem e-shopu Emotys.cz, prosím informujte nás e-mailem na info@emotys.cz a my vás budeme informovat o dalším postupu.

Pokud jste si u nás zakoupili nějaký produkt, a chcete ho vrátit zpět, případně jej chcete vyměnit za jiné zboží, máte nato nárok. Podle zákona České republiky můžete zboží vrátit do 14 pracovních dní nepoužívaný a to bezdůvodně. My jsme si však dobu vrácení prodloužili až do 30 dnů. Tedy zboží můžete vrátit do 30 dnů - nepoužitý, s originálními štítky připojenými ke zboží.

 

 

 

 

 

 

top