Reklamační podmínky

Od 1.1.2020 máme nové způsoby reklamace.V případě, že jste nám již zboží vrátili na adresu: Emotys.cz, Krakovská 583/9, Praha 1 a zboží  Vám bylo vráceno, prosíme o opětovné zaslání balíku na novú adresu, s tím, že prodloužíme čas na vrácení zboží a za poštovné už neplatíte. Prosím o kontaktování na info@emotys.cz.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za zbytečné komplikace.

 

OD 1.1.2020 máme nové způsoby reklamace.

 

Máte na výběr více možností:

 

1.Zásilku můžete samostatně přinést na kterékoliv výdejní místo Zásilkovni v dané země, s tím, že stačí obsluze uvést pouze identifikační číslo balíku, které je 98098566- a zaměstnanci zásilkovni udělají vše za Vás. Stačí přinést balík, nahlásit toto identifikační číslo a oni za Vás vytisknou štítek, balíček převezmou a odešlou k nám.

Prosím  musíte uvést toto identifikační číslo: 98098566

 

Na této adrese najdete výdejní místa: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

 V tomto případě za balík obsluze neplatíte. Poštovné Vám bude odečteno při vrácení peněz za reklamované, případně vrácené zboží. Za poštovné účtujeme 60Kč. (Příklad: Tedy pokud za kabelku jste zaplatili 2000 Kč a kabelku vrátíte, bude Vám odečtena částku 60 Kč, tedy na Váš účet Vám zašleme 1940Kč.) –

Zásilku nesmíte odeslat na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.

 

Zakoupené zboží pečlivě zabalte, zasílejte ho kompletní (včetně vyplnění, dárků, prezentačních materiálů, taštiček a obalů...), nepoužité a nepoškozené. V případě, že zboží přijde poškozené - prohnuté v důsledku, že není vyplněn jako Vám bylo zboží odesláno nebo nějakým jiným způsobem poškozen, bez visaček; má právo prodávající zamítnout nárok na vrácení zboží.

 

Tiskopis k reklamaci nepotřebujete, postačí fakturační doklad, který jste získali se zakoupeným zbožím. Na zadní stranu napíšete vaše číslo účtu, na které vám vaše peníze (za zboží, nikoliv poštovné) vrátíme. Byli bychom velmi rádi, kdybyste nám uvedli i důvod vrácení zboží.

Peníze při vrácení zboží zasíláme ihned po obdržení zásilky od kupujícího. Přepravní náklady při vrácení si hradí zákazník. Jako informaci kupující dostává na e-mail z banky potvrzení o odeslání finančních porsředků z našeho účtu.

 

 

 

2.Zásilku můžete poslat i poštou nebo jiným dopravcem na tuto adresu: 

ID eshopu:  98098566
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice

V tomto případě přepravci za poštovné platíte Vy.

Zásilku nesmíte odeslat na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.

 

Zakoupené zboží pečlivě zabalte, zasílejte ho kompletní (včetně vyplnění, dárků, prezentačních materiálů, taštiček a obalů...), nepoužité a nepoškozené. V případě, že zboží přijde poškozené - prohnuté v důsledku, že není vyplněn jako Vám bylo zboží odesláno nebo nějakým jiným způsobem poškozen, bez visaček; má právo prodávající zamítnout nárok na vrácení zboží.

 

Tiskopis k reklamaci nepotřebujete, postačí fakturační doklad, který jste získali se zakoupeným zbožím. Na zadní stranu napíšete vaše číslo účtu, na které vám vaše peníze (za zboží, nikoliv poštovné) vrátíme. Byli bychom velmi rádi, kdybyste nám uvedli i důvod vrácení zboží.

Peníze při vrácení zboží zasíláme ihned po obdržení zásilky od kupujícího. Přepravní náklady při vrácení si hradí zákazník. Jako informaci kupující dostává na e-mail z banky potvrzení o odeslání finančních porsředků z našeho účtu.

 

 

3. Můžete nám napsat na info@emotys.cz a my Vám  na email zašleme štítek, který si vytisknete a nalepíte na krabici  a přinesete na kterékoliv výdejní místo Zásilkovni v dané země.
Na této adrese najdete výdejní místa:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

V tomto případě za balík obsluze neplatíte. Poštovné Vám bude odečteno při vrácení peněz za reklamované, případně vrácené zboží. Za poštovné účtujeme 60Kč. (Příklad: Tedy pokud za kabelku jste zaplatili 2000 Kč a kabelku vrátíte, bude Vám odečtena částku 60 Kč, tedy na Váš účet Vám zašleme 1940Kč.) –

 

Zásilku nesmíte posílat na dobírku. V tom případě zásilka nebude převzata.

 

Zakoupené zboží pečlivě zabalte, zasílejte ho kompletní (včetně vyplnění, dárků, prezentačních materiálů, taštiček a obalů...), nepoužité a nepoškozené. V případě, že zboží přijde poškozené - prohnuté v důsledku, že není vyplněn jako Vám bylo zboží odesláno nebo nějakým jiným způsobem poškozen, bez visaček; má právo prodávající zamítnout nárok na vrácení zboží.

 

Tiskopis k reklamaci nepotřebujete, postačí fakturační doklad, který jste získali se zakoupeným zbožím. Na zadní stranu napíšete vaše číslo účtu, na které vám vaše peníze (za zboží, nikoliv poštovné) vrátíme. Byli bychom velmi rádi, kdybyste nám uvedli i důvod vrácení zboží.

Peníze při vrácení zboží zasíláme ihned po obdržení zásilky od kupujícího. Přepravní náklady při vrácení si hradí zákazník. Jako informaci kupující dostává na e-mail z banky potvrzení o odeslání finančních porsředků z našeho účtu.

 

 

Na výrobky z našeho e-shopu je poskytnuta 24 měsíční záruka.

V případě, že máte nějaký problém s výrobkem zakoupeným na na našem e-shopu Emotys.cz, prosím informujte nás e-mailem na info@emotys.cz a my vás budeme informovat o dalším postupu.

Pokud jste si u nás zakoupili nějaký produkt, a chcete ho vrátit zpět, případně jej chcete vyměnit za jiné zboží, máte nato nárok. Podle zákona České republiky můžete zboží vrátit do 14 pracovních dní nepoužívaný a to bezdůvodně. My jsme si však dobu vrácení prodloužili až do 30 dnů. Tedy zboží můžete vrátit do 30 dnů - nepoužitý, s originálními štítky připojenými ke zboží.

 

 

 

 

 

 

top